lauantai 26. tammikuuta 2013

Fiilistelypostaus

Soijaa pukkaa jo pelkästä ajatuksesta, että ensi viikolla pääsee treenaamaan! En meinaa enää pöksyissäni pysyä ja treenikassi odottaa jo ulko-oven luona valmiiksi pakattuna. Sairastelut riittää taas vähäksi aikaa ja kohta treenataan hullun lailla. Sitten blogiinkin tulee juttua treenaamisesta ja fiiliksistä (=lihakset on kipeet, yhyy, en jaksa :D). Nojoo, ihan asiaa yritän kirjotella.

Ai niin, blogit on nyt virallisesti julkastu oman seuran jäsenille facebookin kautta ja kaikille vaan tervetuloa stalkkeroimaan. Saa kirjotella kommentteja ja höpistä treeneissä :D Torttilan plokiin pääset suoraan tästä linkistä.

5 kommenttia:

  1. Oot Milla ihan huippu ! Ja hyvä et pääset vidoin treenailee. On niitä sun tuskasteluis jo hetki kuunneltukki :-D

    VastaaPoista
  2. Hahhah, tattista vaa :D Ja kyl säki vielä pääset sinne salilles ;) Voitais vaikka mennä yhessä?

    VastaaPoista
  3. oisko vatsalihas kuvaa joka kuukausi ?

    VastaaPoista
  4. Kannatas varmaan useemmin päivitellä...

    VastaaPoista