Soijaa pukkaa jo pelkästä ajatuksesta, että ensi viikolla pääsee treenaamaan! En meinaa enää pöksyissäni pysyä ja treenikassi odottaa jo ulko-oven luona valmiiksi pakattuna. Sairastelut riittää taas vähäksi aikaa ja kohta treenataan hullun lailla. Sitten blogiinkin tulee juttua treenaamisesta ja fiiliksistä (=lihakset on kipeet, yhyy, en jaksa :D). Nojoo, ihan asiaa yritän kirjotella.
Ai niin, blogit on nyt virallisesti julkastu oman seuran jäsenille facebookin kautta ja kaikille vaan tervetuloa stalkkeroimaan. Saa kirjotella kommentteja ja höpistä treeneissä :D Torttilan plokiin pääset suoraan tästä linkistä.
Ai niin, blogit on nyt virallisesti julkastu oman seuran jäsenille facebookin kautta ja kaikille vaan tervetuloa stalkkeroimaan. Saa kirjotella kommentteja ja höpistä treeneissä :D Torttilan plokiin pääset suoraan tästä linkistä.
Oot Milla ihan huippu ! Ja hyvä et pääset vidoin treenailee. On niitä sun tuskasteluis jo hetki kuunneltukki :-D
VastaaPoistaHahhah, tattista vaa :D Ja kyl säki vielä pääset sinne salilles ;) Voitais vaikka mennä yhessä?
VastaaPoistaoisko vatsalihas kuvaa joka kuukausi ?
VastaaPoista:DD
VastaaPoistaKannatas varmaan useemmin päivitellä...
VastaaPoista