keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Eläköön vapaus!

Enää huominen viimeinen täysi koulupäivä ennen lomaa! Jiihaa! Taidan flipata ihan just. Poikakaveriki lähtee Rukalle laskettelemaan viikoksi niin saan siitäkni taukoo (moikka vaan, jos luet näitä ;)) eikä tarvii miettii sitä eikä koulua. Koko viikko aikaa toteuttaa pyhää kolminaisuutta eli syömistä, syömistä, syömistä. Eiku oho, nyt se lipsahti. Siis syömistä, nukkumista ja treenaamista on luvassa. 

Sairastelujen jälkeen oon ollut luvattoman laiska treenaaja. Ensi viikolla siihen tulee muutos! Ei kun tänään siis. Eilen piti käydä salikisoissa Konalassa, mutta matkaan tuli pari muuttujaa ja ne jäi sitten väliin... Hups. Pakko alkaa viimein panostamaan tähän treenaamiseen enemmän. Ja kouluunkin voisi siinä samassa vähän panostaa.

Joo, ei mulla muuta. Valmistautukaa rankkaan lomaan!

2 kommenttia:

  1. eks sit tykkää seurustella poikaystäväs kaa? vai miks haluut jotain taukoo siitä!? kuulostaa jotenki tosi kauheelta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuskin seurustelisin jos en tykkäis. Ja joo vähän kauheeta, mut oon sellanen ihminen joka välillä tarvii pienen tauon jos on paljon jonkun kanssa. Älä hätäile, ei tässä hätää ole :D

      Poista