Tänään hauska aamulla löytää Aamupostista se kauan odotettu kirjoitus ja saman tien nousi treenimotivaatio kohti korkeuksia. Aamupuuroki ehti jäähtyä lautasella kun pompin kämppää ympäri (ja sori vaan naapurit jos teijän astiakaapista pari lautasta tippu kun hypin kuin vieterikeppi).'
Pidemmittä puheitta, tässä se on (klikkaa isommaksi):
Nyt laiskottelu pois ja kunnon treenaus kehiin niin alkaa hommasta joskus tullakin jotain. Ensimmäinen haaste on lähteä nyt kamppailukeskukselle rääkkäämään ittensä ja potkimaan säkki alas katosta! :) Terppa ja palataan pian astialle!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti