Häntä alkaa viimein nousta pystymään Loviisan kisojen tappion jälkeen. Koutsin eli Juhon kanssa käytiin läpi kisojen virheitä ja omia fiiliksiä treenaamisesta ja kisaamisesta. Samalla saatiin vähän selkeyttä treenisuunnitelmiin. Vaikuttaa tosi hyvältä nyt :) PM-kisoja varten ainakin olisi tarkotus pudottaa alle 55 kilosten sarjaan, saas nähä miten onnistuu! Ruokavalio tarkkailuun ja lisää aerobista.
Seuraavina suunnitelmina on lauantaina otteluleiri Konalassa ja pääsiäisenä leiri Turussa. Tänään tarkoituksena olisi selvitä ottelutreeneistä kunnialla läpi. Tuntuu meinaan uponneen eilinen puntti ihan hyvin jalkoihin... Ennen sitä, joku laittaa musat korviin ja lähtee kirmaamaan ulos! Menkää tekin, ulkona on kiva sää :)

Hyvää musaa XD
VastaaPoista