torstai 7. maaliskuuta 2013

Hupsis

Vähän unohtunut päivitellä... Mutta joo! Treenit alkaneet vähitellen sujua ja viime tiistaina käytiin Katjan kanssa vierailemassa Konalassa Taekwondourheilijoiden salikisoissa. Kolme matsia otin ja tosi hyvin meni omasta mielestä. No, parantamisen varaa aina on, koska eihän kukaan ole täydellinen :P Hyvältä tuntui taas otella.



Ps. Pyysin äitiä tuomaan maitorahkaa ja raejuustoa... :D Se sitten taisi tyhjentää koko kaupan hyllyt rahkasta ja nyt tuolla on sitten 24 pientä purkkia rahkaa, yksi iso rahkapurkki, kolme puolen kilon raejuustopakettia ja kaksi 200 gramman pakettia. Rutosti proteiinia siis. Äiti on paras! Ja rahka!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti