lauantai 16. maaliskuuta 2013

Kisakauden avaus @Loviisa

Hellurei, tänään avattiin kisakausi virallisesti Loviisassa. Omalta osalta meni huonosti, muiden Alvaron palikoiden osalta tosi hyvin. Roosalle taistelijan malja ja voitti kaikki kolme matsia. Toisessa matsissa aiheutti tyrmäsi vastustajan joka joutui ensiapuun ja viivästytti kisojen kulkua :D

 Oltiin Torttilan kanssa samassa sarjassa ja arvalla olin päässyt suoraan semifinaaliin. No oma kulku päättyi heti ekaan matsiin, koska otin turpaani 8-4.... Pääosumat ei osunu kohilleen ja muutamasta jäi pisteet saamatta. Suussa maistuu karvaasti suoraan sanottuna paska, koska olisin voinut voittaa. -TUTTAA!! Suoraan sanottuna.

Sama se, ens kerralla paremmin. Valitettavasti ette tässä postauksessa pääse nauttimaan ihanasta kuvaoksennuksesta. Ainoastaan tästä ihanasta otoksesta:


5 kommenttia:

  1. Mä , joka olin Roosaa vastaan toisena ja hävisin tyrmäyksen ansiosta niin en silti menny ambulanssilla sairaalaan vaan ensi-apuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En viivästyttänyt kisojen kulkua , mun mielestä. Olinhan mä jonkin aikaa maassa , mutta ei siinä kauaan menny kun siitä nousin!

      Poista
  2. Ja aika hyvin sä kerskut aina taidoillais mutta noita voittoja ei tunnu tulevan muutaku sillon ku oot ainut sarjassa tai yksi vastustaja.....

    VastaaPoista